TTT2 adgangskort til onlinespil
Dette adgangskort giver dig adgang til spillets onlinedel, hvor du kan kæmpe mod spillere fra hele verden og konkurrere om at få den højeste rangering. BEMÆRK: Dette hentbare indhold er påkrævet for at kunne på adgang til onlinetilstand.