TT Isle of Man - Sidecar Thrill
Genopdag Isle of Man-løbet i solo- eller cop-op-mode med 3 ekstra sidevogne. En oplevelse der fuldstændigt ændrer spillet med anderledes fysik og styring, med nye og mere intens fartoplevelse men lige så krævende! I solo-mode styrer du køreren med den ene styrepind og passageren med den anden, eller du kan lade AI styre passageren. Bed en ven spille med dig i co-op-mode, hvor I begge fuldfører løbet. Beslut hvem der skal være kører, og hvem der skal være passager! Koordinering er nøglen til succes. Denne DLC omfatter også den franske kører, Xavier Denis, fra Optimark-teamet med hans motorcykler: Kawasaki ZX10R i Superbike og Honda CBR600RR i Supersport-kategorien.