TT Isle of Man - KING OF THE MOUNTAIN - Honda ‘TT Legends’ CBR1000RR Fireblade
Prøv en Honda CBR1000RR Fireblade med ‘Tribute to Joey Dunlop’-udsmykning som John McGuinness, 23-gange TT-vinder med speciallæder og hjelm. Denne motorcykel markerede 30-års jubilæet for den legendariske kører Joey Dunlops første TT-sejr med Honda-teamet.