TT Isle Of Man 3 - John McGuinness 100th Start Livery
Genoplev den legendariske John McGuinness' start nr. 100 med den perfekte gengivelse af den unikke bemaling, der blev skabt til lejligheden. For mange kørere og fans betragtes John McGuinness, MBE, som en af de største racerlegender: med 23 sejre og 47 placeringer på podiet var han den første kører, der opnåede en gennemsnitshastighed på over 209 km/t (130 mph) i 2007. Denne pakke indeholder en unik gylden bemaling og et outfit, der fejrer John McGuinness' historie med TT Isle of Man.