TT Isle Of Man 3 – 2023 TT Races Roster
Udvidelsespakken 2023 TT Races Roster indeholder en opdatering af de kørere og motorcykler, der konkurrerer i 2023 TT (juni) i Supersport- og Superbike-kategorierne. Med udvidelsespakken 2023 TT Races Roster kan du spille med 11 ekstra kørere, herunder Josh Brookes, David Johnson og P-Y Bian. Udvidelsespakken har i alt 29 ryttere i deres 2023 Tourist Trophy-farver (hjelme, læderdragter). Det omfatter også 43 nye farvekombinationer, herunder den helt nye fra Michael Dunlop og FHO Racing. Med denne motorcykel vandt Michael Dunlop sit 23. løb i TT i år.