Truck Driver - Hidden Places & Damage System DLC
Om DLC "Hidden Places & Damage System" Gør dig klar til at komme på vejen og finde skjulte steder og nye køretøjer. Men kør sikkert, for skader er mere synlige fremover! Et nyt skadesystem viser skader på in lastbil og andre køretøjer ved sammenstød. Du kan søge efter ukendte veje og låse op for nye bedrifter/trophies på tre skjulte steder. Derudover kan du finde fem helt nye køretøjer i trafikken – eksempelvis en kranvogn og en minibus. Kør forsigtigt, og hold øjnene åbne!