Tropico 5 - Waterborne
Så skal vi i vandet! Tropicos fremtid hænger i en tynd vanddråbe! Brug alle havets fordele ved at bygge vandbårne bygningsværker rundt om på din ø. Byg alternative flydende forsvarsværker. Organisér transport til f.eks. tang- og østersopdrættet, grundlæg vandbasserede kraftværker som miljøvenligt alternativ til atomkraft, og byg fabelagtige flydende lejligheder.