TRON RUN/r – CYCLE Extender-samling
Gas op for dit TRON RUN/r-spil med denne turboladede samling! Denne spændende udvidelsespakke indeholder 9 nye baner i spiltypen CYCLE, 4 nye STREAM-baneelementer, 4 nye figurer – Classic Ram, Classic Crom, Legacy Gem og den spritnye Vector – plus 3 nye cykler: 1. generation, Flynns 2. generation og den spritnye Vector-lyscykel.