Trine 5: A Clockwork Conspiracy
Trine 5: A Clockwork Conspiracy tager troldmanden Amadeus, tyven Zoya og ridderen Pontius på deres mest actionfyldte rejse til dato! Med et blakket ry, deres nærmeste i fare og deres egne magiske evner på højkant må Trines helte slå sig sammen igen for at slå den frygtede Overclock-hær tilbage og bringe fred og retfærdighed tilbage til landet! Rejs gennem betagende 2,5D-landskaber i Trines dybeste og visuelt rigeste kapitel til dato, med et helt nyt hold karakterer – nogle af dem venner, nogle fjender, men alle mindeværdige. Uanset om du spiller selv eller med op til tre venner i online eller lokal co-op, holder det opgraderede gådesværhedssystem tingene friske og tilpasser udfordringen til antallet af spillere. Opgradér heltenes evner med et helt nyt evnemissionssystem, og få deres legende til at vokse, når de igen bliver samlet af ... Trine!