Trine 4: The Nightmare Prince
Oplev den mest fuldendte Trine nogen sinde! Trine-serien vender tilbage i 2.5D med Trine 4: The Nightmare Prince! De tre helte fra den bedst sælgende eventyrserie er tilbage, og deres opgave er at finde den forstyrrede unge prins Selius. Troldmanden Amadeus, ridderen Pontius og tyven Zoya er samlet igen for at drage ud i et eventyrlandskab fyldt med farer. Prins Selius lider af intense, mørke drømme, og fordi han har magiske kræfter, bliver hans mareridt til virkelighed, som slipper ud og hærger i den virkelige verden. Amadeus, Pontius og Zoya må finde prinsen og vende situationen, før verden bliver opslugt af prinsens mørke skygger. Trine 4 tager serien til nye højder med den mest fuldendte spiloplevelse for både fans og nye spillere!