TRIALS OF THE BLOOD DRAGON + TRIALS FUSION AWESOME MAX EDITION
Denne pakke indeholder Trials of the Blood Dragon og Trials Fusion Awesome MAX Edition. TRIALS OF THE BLOOD DRAGON Året er 2019. Roxanne og Slayter er børn af den legendariske Rex Power Colt og må nu tage af sted til Vietnamkrig IV for at redde verden og dens frihed. Kast dig ud i en episk singleplayer-oplevelse med den unikke kombination af benhårdt og præcist Trials-gameplay og ikke særlig præcist skyderi, eksplosioner og neonfarvet action. Fremtiden er tilbage! Er du klar? TRIALS FUSION AWESOME MAX EDITION Indeholder: - Selve spillet Trials Fusion - Season Pass inklusive seks downloadpakker (Riders of the Rustlands, Empire of the Sky, Welcome to the Abyss, Fire in the Deep, Fault One Zero, After The Incident) - Awesome Level Max-downloadindholdet indeholder 30 helt ny baner, fem kører- og biltilpasninger, dusinvis af nye genstande til Editor.