Trials Fusion: Welcome to the Abyss
Kør dybt nede i havet i den tredje indholdspakke til Trials Fusion: Welcome to the Abyss! Mystiske ruiner på havets bund kaster lys over en glemt civilisation. Det er på tide at finde ud af, hvad der gemmer sig dernede! Få en fantastisk oplevelse under vandet med: - 10 nye baner, heriblandt otte klassiske Trials-baner, et evnespil og en FMX-bane - 24 nye udfordringer, heriblandt hemmelige steder og skjulte minispil - 5 nye gennemførelser - Adskillige nye Editor-genstande, heriblandt Titan-statuer, emissions-stenramper, undervandsrobotter og meget andet!