Trials Fusion Season Pass
Vil du have mere end den ubegrænsede morskab i Trials Fusion? Så er dette Season Pass lige noget for dig! Tilføj lidt galskab til dit spil med ekstraindhold! Season Pass giver dig et år med ekstraindhold og indeholder seks downloadpakker frem til maj 2015. Få fat i Season Pass for at modtage alle seks downloadpakker med nye baner, nye motorcykeldele, kørergrej og nye genstande til baneværktøjet. I hver downloadpakke er der også en ny begivenhed til karrieren. Oveni det får du en eksklusiv genstand i Season Pass: Crazer Hazmat suit! Skil dig ud i Trials Fusion-universet, og få dine medspilleres respekt takket være denne nye og eksklusive overflade til din kører. Hvis du køber Season Pass, skal du ikke købe de enkelte downloadpakker, da du så betaler to gange. Den sidste af de seks downloadpakker forventes at være tilgængelig før maj 2015.