Travis Rice
En af de mest populære udøvere af snowboarding på bjerge og og stjerne i filmen "The Art of FLIGHT", Travis Rice, er typen, der udvikler sporten ved at skubbe til grænserne for, hvad der er muligt på et snowboard – som tak for indsatsen er han den første eksisterende snowboarder, der bliver en spilbar figur i SSX' historie. Udstyret med det velkendte snowboard kan du udføre de vilde tricks og tyngdelovs-overskridende ture – ligesom Travis.