TRANSFORMERS: JORDENS GNIST - Expedition
Kæmp og udforsk som Bumblebee for at stoppe hans nemesis Mandroid fra at blive den ultimative onde cyborg! Bumblebee står over for sin hidtil største mission: Generobr den ældgamle Cybertronian-teknologi, som er spredt over verden, inden Mandroid og hans håndlanger-botter kan bruge dem til at destruere Jordens byer. Med hjælp fra Optimus Prime og dig ved knapperne vil Bumblebee blive stærk nok til at kæmpe mod en fjendtlig robothær, finde glemt teknologi og låse op for nye angreb, kombinationer og færdigheder på vejen! Der er en kæmpe verden af Transformers-action at opdage. Gør dig klar til bosskampe med nogle af seriens bedste skurke, jagt hemmeligheder, og opbyg din samling af relikvier, når du udforsker tre enorme lokationer. Med gameplay-tilstande, som er designet til både nye og erfarne spillere, er der en udfordring for enhver Transformers-generation.