Oplev en af de mest unikke togbanestrækninger i England og hop ombord på landets ældste rullende tog med Rivet Games’ Train Sim World 2: Isle of Wight. Det er din opgave at styre Ryde Rail-services på Island Line, det sidste af banenetværket fundet på Isle of Wight. Administrér komplekse tidsskemaer, herunder enkeltsporsektioner, når du kører. Uanset om du kører, sidder med eller ser handlingen, kan du opleve al landskabet og lyden af den mest unikke togstrækning. Train Sim World 2: Isle of Wight giver spillere på alle niveauer noget, med træning til begyndere og avancerede procedurer for eksperter. Uanset om du lige er begyndt at køre tog eller vil genopfriske din ekspertviden, er Train Sim World 2 noget for dig.