Tag del i de nostalgiske 1980'ere, og kør på Just Trains' fantastiske og medrivende West Coast Main Line: Preston - Carlisle i Train Sim World 5. Tag en tur med den ikoniske elektriske AC Class 87/0 og begynd at tage InterCity-passagerer med på TSW's hidtil længste rute i Storbritannien! Prøv at opleve British Rail-personalets roller på strækningen mellem Carlisle og Preston i en kompleks køreplan fra 1980'erne. Behersk den almægtige BR Class 87/0, og sus over den stejle skråning på Shap Summit på en række forskellige tjenester. Tag passagerer med i både Mk2a og de nye Mk3a-vogne. Med både 87'eren og Class 47'eren blander du dig mellem passagerer og afventer din tur i overhalingssporet på godstogene. Forbered dig også på en tur til havet langs Morecambe-strækningen i Class 101. Sørg for at køre tog sikkert og tjekke billetter med konduktørtilstand. Oplev de smukke kulisser i Lancashire og Cumbria med Train Sim World 5: WCML: Preston - Carlisle! Bemærk: Som følge af funktionerne i ældre generationers konsoller (Xbox One) kan spillere på disse platforme regne med en anden tidsplan og ekstra lag, der passer til ydeevnen på platformen - for at få mere at vide skal du gå til Dovetail Games Support Centre og søge på "Train Sim World 5 FAQ".