Dovetail GamesSimuleringAndet
Pendleraktivitet vrimler langs den travle 4-spors West Coast Main Line i Train Sim World 5. Far gennem det komplekse layout af London Euston ombord på Class 350 og begiv dig fra den nordvestlige del af hovedstaden til Milton Keynes. Storbritanniens travleste intercity-jernbane, WCML, strækker sig nordpå ud fra det brutalistiske knudepunkt Euston og betjener over 30 millioner passagerer om året. Med acceleration gennem de tætte bydele Camden og Brent kører denne enorme hovedlinje med fuld kapacitet døgnet rundt, med hurtige og langsomme spor, der tilbyder både lokale og langdistance pendlerdestinationer. Bliv lokomotivfører eller konduktør ombord på den populære Class 350/1, og få travlt med de mange servicemønstre mellem Euston og Milton Keynes. Følg med i aktionen med Southern Class 377/2, behørigt udstyret med pantograf til opgaver nord for Themsen. Tag fat på tungt godstransportarbejde med Class 66. Bemærk: Som følge af funktionerne i ældre generationers konsoller (Xbox One, Xbox Series S) kan spillere på disse platforme regne med en anden tidsplan og ekstra lag, der passer til ydeevnen på platformen - for at få mere at vide skal du gå til Dovetail Games Support Centre og søge på "Train Sim World 5 FAQ".