Tilføjelsen er kun tilgængelig for spillere på Xbox Series X/S. Train Sim World 5: San Bernardino Line: Los Angeles - San Bernardino er påkrævet som et separat køb for at kunne bruge indholdet i denne tilføjelse. Oplys LA, og glæd passagererne langs San Bernadino Line med Metrolink Holiday Train i Train Sim World 5. F125 er en regelmæssig del af Metrolinks flåde sammen med førerhuset Rotem, der fører an på hjemturen i denne kombination af skub og træk. Ældre enheder kører typisk juletjenesterne om vinteren, men denne spilpakke viser, hvordan moderne dieseldrevne maskiner ser ud, hvis de er klædt på til jul. Oplev lysshowet langs San Bernadino Line. Der tilføjes ekstra tjenester til tidsplanen sammen med 3 nye scenarier, der pynter ruten med julerev og -træer! Brug Fri kørsel og tag Holiday Train med på andre ruter i din samling.