Skinnerne er dine i Train Sim World 5! Tag imod nye udfordringer og nye roller, når du mestrer skinnerne og togene i Frankfurt med den German Regional Edition! Lær kunsten at køre med damp, diesel og el med det intuitive TRAINING CENTER. Få styr på det grundlæggende i togdrift, før du tager dine nyfundne færdigheder med ud på de tyske skinner! Der er masser af variation på den snoede KINZIGTALBAHN. Kør rundt i Kinzig-dalen med den vippende DB BR 411 ICE-T, kør i pendulfart med BR 114, og kør godstransport med DB Vectron mellem Frankfurt og Fulda. En ny måde at spille på! CONDUCTOR MODE sætter dig i rollen som vagt/konduktør på en hvilken som helst tjeneste. ROUTE HOPPING: Rejs hurtigt på tværs af ruter for at fange handlingen på enhver station. LIVE KORT: Få et overblik over enhver rute, og bliv fortrolig med stationernes placering. Med CREATORS CLUB, PHOTO MODE og meget mere kan du begive dig ud på din egen rejse, på din egen måde. Der er muligvis ikke adgang til visse funktioner i spillet, bl.a. onlinekommunikation og andre onlinefunktioner, via børnekonti på Xbox. På Xbox betyder "barn" en spiller, som er under 13 år, medmindre lokal lovgivning specificerer anderledes. Bemærk: Som følge af funktionerne i ældre generationers konsoller (Xbox One, Xbox Series S) kan spillere på disse platforme regne med en anden tidsplan og ekstra lag, der passer til ydeevnen på platformen - for at få mere at vide skal du gå til Dovetail Games Support Centre og søge på "Train Sim World 5 FAQ".