Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 5: West Coast Main Line, som kan købes separat. En moderne legende om Storbritanniens skinner ankommer til tjeneste langs West Coast Main Line; ind med Pendolinoen! Class 390 var en del af et visionært projekt, der skulle renovere de travleste og mest overbelastede afgange mellem London og Glasgow. Ved hjælp af innovativ vippeteknologi revolutionerede Class 390 Pendolino rejsen ved at læne sig ind i hjørnerne og bevare passagerernes komfort ved højere hastigheder langs WCML's snoede kurver. Hop ind i førerhuset på den legendariske Pendolino, og tag af sted på en superhurtig, vippende tur på West Coast Main Line. Som Avanti West Coast-chauffør eller -konduktør kan du blive fortrolig med den unikke driftspraksis i en avanceret intercity-enhed og nyde livet fra en ny vinkel, når du læner dig rundt i svingene til London Euston.