Oplev den unikke og spændende blanding af klassisk hovedlinje-kørsel og pendlerkørsel med højhastighedstog, ombord på det mest avancerede lokomotiv i London og Kent med Train Sim World 2: Southeastern High Speed. Chatham Main Line blev anlagt tilbage i 1860'erne og har siden dens indvielse sørget for forbindelse mellem Medway-byerne og London. Ønsket om kortere transporttid blev imidlertid opfyldt i 2009, da Southeastern begyndte at operere med højhastighedstog indenrigs på den nybyggede High Speed 1-rute. Det er dit job at sikre driften af disse vitale ruter med de iøjnefaldende BR Class 395's EMU-togvogne, der pryder 10-års branding-jubilæet, såvel som den farverige #Trainbow-variant, på ruter mellem London og Faversham, herunder strømskift ved Ebbsfleet. Alternativt kan du få en smagsprøve på klassisk pendling i førerhuset på den populære BR Class 375 EMU.