Oplev spændingen ved stramme kurver, takling af stejle skråninger og en intens passagerservice i hjertet af Schweiz. De nyeste trækkræfter og systemer venter med Rivet Games’ S-Bahn Zentralschweiz: Luzern - Sursee! Centralschweiz S-Bahn-projektet blev introduceret i 2004 for at samle de forskellige regionale linjer rundt om Luzern og Zug til et enkelt pendler-netværk. S1-linjen krydser den tidligere skinnerne af den tidligere Olten-Luzern-jernbane, som går tilbage til 1856. I dag er linjen vigtigere end nogensinde og fungerer som en pendleråbning, der forbinder byerne inden for Luzern-kantonen. Kravl ombord på den moderne SBB RABe 523, som bruges i stor udstrækning på ruten. Benyt dig af dens hurtige acceleration, behagelige tur og moderne ETCS in-cab signalsystem med et udvalg af tjenester mellem Luzern og Sursee.