Bemærk: Train Sim World 2 skal købes separat før du kan bruge dette materiale. Da det indgår i Preserved Collection, er funktionerne de samme som i den originale udgivelse. Du kan opleve dybe dale, skarpe kurver og maleriske udsigter i Train Sim World 2: Ruhr-Sieg Nord. Kør dine tog på Ruhr-dalens historiske skinner, og overhold tidsplanen nøjagtigt. Genskabt med udsøgte detaljer, hver station, signal og milepæl ser så ægte ud, at du næsten kan række ud og røre ved dem. Det er dit job at transportere gods og passagerer på den historiske Ruhr-Sieg jernbane med to ikoniske tyske lokomotiver, DB BR 185.2 og DB BR 143. Kør dine tog på den snoede jernbane, og levér dit gods til tiden. Uanset om du fører toget, kører med eller ser på, kan du høre, se og opleve Tysklands jernbaner.