Train Sim World 2: Pendlerkørsel i Skotland: Glasgow - Newton & Neilston
Oplev travlheden i et moderne forstadsnetværk med klassisk elektrisk trækkraft, der forbinder Glasgows forstæder med det historiske knudepunkt Glasgow Central i Train Sim World 2: Cathcart Circle Line. Det er dit job at tage dig af de forskellige tjenesteture på tværs af denne rute; få travle pendlere fra de bladrige forstæder og tætbefolkede byer, på den sydlige bred af floden Clyde, op til den ikoniske Glasgow Central station. Tag kontrol over den letgenkendelige »PEP« i form af BR Class 314 EMU, som er prydet med ScotRails Saltire-udsmykning, og kom i gang med arbejdet på en række forskellige tjenesteture. Kør mellem Glasgow, Newton og Neilston, og stop ved stationer langs hele Cathcart Circle – både med urets og mod urets retning. Prøv tingene af ved at køre tjenesteture fra Glasgow til Glasgow, og ved at køre togenheder ind og ud af Shields-centeret og Neilston-vigesporet.