I amerikansk jernbanedrift, er der få steder, der har mere historie og drama end Horseshoe Curve – og nu, under drift af jernbanegiganten Norfolk Southern, kommer Horseshoe Curve til Train Sim World 2! Som en del af Norfolk Southerns Pittsburgh Line er den berømte Horseshoe Curve i dag lige så vigtig, spændende og travl som altid. Ruten, som er skabt af Skyhook Games, strækker sig fra den travle butiksby Altoona i Pennsylvania og tværs over de barske Allegheny-bjerge til Johnstown, PA, hvilket er omkring 40 miles. Også inkluderet i ruten er 18 miles af det historiske og kulrige South Fork Secondary, som strækker sig fra hovedlinjen på South Fork til Windber, PA. For at overvinde Alleghenies og køre med forskelligartet trafik, herunder intermodal trafik, kul, manifestgods, biler, olie og meget mere, skal du køre med Norfolk Southerns moderne General Electric ES44AC-diesellokomotiv, og arbejde om bord på NS' ærværdige EMD GP38-2.