Oplev regional passager- og sværgodstransport i Nordtyskland, der forbinder landets næststørste by til pendlerbyerne i Schleswig-Holstein med Train Sim World 2: Hauptstrecke Hamburg - Lübeck. Det er dit job at sikre driften af denne rute; pak pendlere i dobbeltdækkervogne med høj kapacitet, og hold den blomstrende industrigodstrafik kørende. Tag kontrollen over det klassiske DB BR 112 under stop og semi-hurtige transporter mellem Hamborg og Lübeck, enten fra selve lokomotivet eller i førerhuset længere væk. Alternativt kan du hoppe ombord på det nemt genkendelige ES 64 U2 med det strømlinede MRCE Black-udseende og lade dig udfordre af godstransport.