Betjen moderne og klassisk udstyr, mens du transporterer pendlere ind og ud af den ikoniske Grand Central Terminal. Få dem hurtigt over den tæt pakkede Park Avenue, over Harlem River og ud til New Yorks forstæder med Train Sim World 2: Harlem Line. Harlem Line tilbyder uafbrudt action gennem hjertet af »The Big Apple«. Fra Grand Central Terminal opstår ruten og kører over Park Avenue, før den ankommer til Harlem 125th Street. Linjen fortsætter og forlænges videre gennem Woodlawn og langs med Bronx River til North White Plains. Hop ombord på en duo af Metro-North-udstyr, M3A- og M7A EMU'er, og vær med til at køre tog ud af den ikoniske Grand Central Terminal. Tag styring af adskillige servicetyper fra lokal- og eksprestog til »deadhead« tomme toge og derudover betjene game-day-tog til Yankees-East 153rd Street.