Oplev højdepunktet af moderne lokomotivkraft og den nyeste generation i en lang række klassikere med Skyhook Games' DB BR 187 til Train Sim World 2! TRAXX-serien af lokomotiver har været en fast del i og uden for Europa siden 1990'erne. Med de nyeste teknologier og et robust nyt design kan TRAXX »AC3« konfigureres til at køre næsten hvor som helst, og bruges faktisk i hele Europa såvel som i Israel. For Tysklands vedkommende afgav Deutsche Bahn en ordre på 110 F140 AC3-lokomotiver; disse skulle anvendes til transport af gods og blev klassificeret som DB BR 187. Den avancerede DB BR 187 repræsenterer højdepunktet af moderne lokomotivkraft med et output på 5 600 kW og mulighed for at køre 140 km/t. Uanset hvad der skal flyttes, kan DB BR 187 trække det med lethed, og takket være Skyhook Games kan du køre lokomotivet i Train Sim World 2: Schnellfahrstrecke Köln-Aachen!