Oplev klassisk jernbanekørsel med tungt kul og stykgods gennem hjertet af Virginias kulområder med Train Sim World 2: Clinchfield Railroad. Clinchfield (som nu hører under CSX's Kingsportafdeling) blev ofte omtalt som "østkystens Rio Grande" på grund af den spektakulære natur og udfordrende bjergkørsel. Det var en vigtig linje for både kultransport og stykgods, og den udgjorde et forbindelsesled mellem linjen Chesapeake & Ohio i nordenden og Seaboard Coast Line i sydenden. Det er din opgave at håndtere den tunge kul- og stykgodstransport gennem de uvejsomme Appalacherne med de letgenkendelige diesellokomotiver EMD F7 og SD40 i den farverige, kulstøvede Clinchfield Railroad-bemaling.