Tour de France 2024 - Cycling Kit pack
I denne Cycling Pack kan du få cykeltøj og adskille dig fra andre hold i feltet, men også fra andre spillere i multiplayer. Denne DLC-pakke indeholder: - To komplette sæt cykeltøj med trøjer, shorts, handsker, sko og sokker i GogoBank- og Krespa-holdenes farver.