Toto Temple Deluxe
Toto Temple Deluxe er et tempofyldt spil, hvor du i lokal multiplayer skal kæmpe for at blive sidste mand på skansen. Du skal stjæle en æglæggende ged fra dine venner og holde den over dit eget hoved så længe som muligt. Normale ting, du ved. Løb uendelig langt i alle retninger, og vend dig hastigt om for at nikke kraftige skaller til gedebæreren, så du kan stjæle det firbenede bytte. Undvig dine misundelige modstandere, og beskyt geden ved at blokere deres angreb med et rettidigt skjold! Så kan du helt sikkert give dem en på geden. Og frygt ikke, hvis du ikke har nogen venner. Så kan du spille med bots når som helst og så længe, du har lyst. De klager aldrig. Og de åbner heller aldrig dit køleskab og spørger, om de må spise de pizzarester, du har fra i går. Bots er egentlig seje. Nå ja, og så kan du ændre deres sværhedsgrad, for de kommer sikkert til at give dig et spark i din velformede bagdel.