Totally Spies! - Cyber Mission
Er du klar til en total spio-takulær udfordring? Tiden er inde til at gøre verden sikker igen! ️ Den fantastiske trio fra Beverly Hills, Sam, Clover og Alex, er tilbage, og de er klar til at lyse de pulserende gader i Singapore op med deres spionevner! Tag på et actionfyldt eventyr, og udforsk alle byens futuristiske steder, fra de summende gader til Aiya University. Men husk at spænde sikkerhedsselen! Spionerne er ved at finde sig til rette i deres nye liv, da en mystisk trussel dukker op og forårsager et stigende kaos, mens den breder sig i byens gader. WOOHP er i højeste alarmberedskab, og det er tid for vores yndlingsspioner til at gå i aktion! Gå i det ikoniske teams fodspor, og vær klar til nervepirrende missioner med tidløse, trendy gadgets! Tag kampen op mod skurke, gå undercover og uskadeliggør truslen, der hviler over byen. Kun du kan redde verden! Hemmelig udforskning: Giv dig tid til at udforske byen og dens forskellige steder. Du kan finde snesevis af vigtige samleobjekter til dine missioner, fra havnen til Bubble Spy Café og de berømte haver ved bugten! Men husk, uanset hvor du er, ved du aldrig, hvornår du bliver transporteret til WOOHP... Helt inkognito: Du skal mestre kunsten at infiltrere gennem at løse opgaver, samle genstande og være diskret, så du undgår at blive set! Det gælder missionens heldige udfald. Elegante gadgets: Red Singapore med stil med en række high-tech gadgets. Hver enkelt gadget, fra den ikoniske Compowder til den elegante laserlæbestift, kan bruges til at interagere med miljøet, overliste fjender og overvinde forhindringer på din vej. Fælles styrke: Spil som din yndlingsspion, og forén kræfter med andre i lokal multiplayer-tilstand med op til 3 spillere! Hver enkelt spion har unikke styrker og særlige gadgets, og samarbejde er nøglen til overvinde udfordringer og gøre fremskridt i missionerne. Ligesom i serien: Oplev et eventyr, præcis som hvis du var med i et afsnit af ”Totally Spies!”! Fordyb dig i en original fortælling, der foregår i den nye sæson 7, og gense alle dine yndlingskarakterer.