Total War: WARHAMMER - Realm of The Wood Elves
Realm of The Wood Elves DLC-pakken kan spilles i The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Realm of the Wood Elves Campaign Pack introducerer Wood Elves som en spilbar race til Total War: WARHAMMER. Disse vilde krigere ledsages af deres Dryad-, Treemen- og Forest Dragon-allierede, og de medbringer nye spiloplevelser til den store kampagne. Spillere kan drage ud på kampagner som to Legendary Lords: Orion the King in the Woods og den gamle Treeman Durthu, der hver har deres egen særlige spillestil og kampagnemål. Denne pakke tilbyder, foruden unikke teknologitræer, kampagnemekanismer og meget mere, også en ekstra narrativ kampagne, The Season of Revelation.