Total War: WARHAMMER - Norsca
Norsca DLC-pakken kan spilles i The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Norsca Campaign Pack introducerer Norsca som en spilbar race til Total War: WARHAMMER. Disse arrige, hårdtslående barbarer kan rekruttere en bred vifte af enheder, inklusive Trolls, Fimir og den kolossale War Mammoth. To Legendary Lords fører Norsca-horderne an: Wulfrik the Wanderer og Throgg the Troll King. Hver har de deres egen unikke spillespil og mål. Et vigtigt aspekt af Norsca-fraktionerne er deres evne til at gå på Monster Hunts. Disse unikke missioner byder dig at overvinde legendariske monstre, som så kan tæmmes og bringes med i kamp.