Total War: WARHAMMER II – The Silence & The Fury
The Silence & the Fury DLC-pakken kan spilles i Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Silence & the Fury Lords Pack introducerer to nye spilbare Legendary Lords til Total War: WARHAMMER. Drag ud på nye kampagner som Oxyotl (Lizardmen) og Taurox (Beastmen), der hver har adgang til nye unikke Lord- og Hero-ærketyper, kampenheder, kampagnemål og mekanismer samt meget andet. Denne Lords Pack introducerer også 6 nye Regiments of Renown: elitevarianter af eksisterende Lizardmen- og Beastmen-enheder med forbedrede stats, unikke kræfter og kampevner.