Total War: WARHAMMER II - The Shadow & The Blade
The Shadow & the Blade DLC-pakken kan spilles i Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Shadow & the Blade Lords Pack introducerer to nye spilbare Legendary Lords til Total War: WARHAMMER. Drag ud på nye kampagner som Malus Darkblade (Dark Elves) og Deathmaster Snikch (Skaven), der hver har adgang til nye unikke Lord- og Hero-ærketyper, kampenheder, kampagnemål og mekanismer samt meget andet. Denne Lords Pack introducerer også 6 nye Regiments of Renown: elitevarianter af eksisterende Skaven- og Dark Elf-enheder med forbedrede stats, unikke kræfter og kampevner.