Total War: WARHAMMER II - The Queen & The Crone
The Queen & The Crone DLC-pakken kan spilles i Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Queen & the Crone Lords Pack introducerer to nye spilbare Legendary Lords til Total War: WARHAMMER. Drag ud på nye kampagner som Queen Alarielle (High Elves) og Crone Hellebron (Dark Elves), der hver har adgang til nye unikke Lord- og Hero-ærketyper, kampenheder, kampagnemål og mekanismer samt meget andet. Denne Lords Pack introducerer også 16 nye Regiments of Renown: elitevarianter af eksisterende High Elf- og Dark Elf-enheder med forbedrede stats, unikke kræfter og kampevner.