Total War: WARHAMMER II - The Prophet & The Warlock
The Prophet & The Warlock DLC-pakken kan spilles i Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Prophet & the Warlock Lords Pack introducerer to nye spilbare Legendary Lords til Total War: WARHAMMER. Drag ud på nye kampagner som Tehenauin (Lizardmen) og Ikit Claw (Skaven), der hver har adgang til nye unikke Lord- og Hero-ærketyper, kampenheder, kampagnemål og mekanismer samt meget andet. Denne Lords Pack introducerer også 21 nye Regiments of Renown: elitevarianter af eksisterende Skaven- og Lizardmen-enheder med forbedrede stats, unikke kræfter og kampevner.