Total War: WARHAMMER II - The Hunter and The Beast
The Hunter and the Beast DLC-pakken kan spilles i Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Hunter & the Beast Lords Pack introducerer to nye spilbare Legendary Lords til Total War: WARHAMMER. Drag ud på nye kampagner som Markus Wulfhart (Empire) og Nakai (Lizardmen), der hver har adgang til nye unikke Lord- og Hero-ærketyper, kampenheder, kampagnemål og mekanismer samt meget andet. Denne Lords Pack introducerer også 6 nye Regiments of Renown: elitevarianter af eksisterende Empire- og Lizardmen-enheder med forbedrede stats, unikke kræfter og kampevner.