Total War: WARHAMMER II - Rise of the Tomb Kings
Rise of the Tomb Kings DLC-pakken kan spilles i Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Kommander fire nye Legendary Lords plus legioner af skeletkrigere, kavaleri, stridsvogne og tårnhøje stenkonstruktioner. Tomb Kings virker anderledes end andre fraktioner, da deres enheder ikke kræver guld for at rekruttere og vedligeholde, hvilket giver dig mulighed for hurtigt at skabe store hære og drage i krig. Tomb Kings har deres egne heltetyper, magi, missioner og mere, og de tilbyder en virkelig unik måde at opleve Total War: WARHAMMER II på.