Total War: WARHAMMER II - Curse of the Vampire Coast
Curse of the Vampire Coast DLC-pakken kan spilles i Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Kommander fire nye Legendary Lords plus legioner af udøde pirater, skytter, artillerister og modbydelige væsner fra dybet! Søg efter tabte skatte samt de skjulte Pieces of Eight, etabler hemmelige piratbugter for at styrke din økonomi, og opgrader dit skib for at oplåse nye enheder og mægtige opgraderinger. Vampire Coast-fraktionerne, med deres egne heltetyper, enheder, magi, missioner og episke kampe i slutspillet, kan tilbyde en ny unik måde at opleve Total War: WARHAMMER II på.