Total War: WARHAMMER - Call of the Beastmen
Call of the Beastmen DLC-pakken kan spilles i The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) og Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III).Skab kampagner med terror og ødelæggelse med to nye Legendary Lords, plus horder af unikke bestialske enheder, nye monstre, helte og magi. Beastmen spilles som en horde, og de skal ikke bo i bebyggelser. De medbringer i stedet deres infrastruktur, mens de strejfer rundt i verden og spreder ødelæggelse. Denne pakke indeholder også en narrativ bonuskampagne. An Eye For An Eye skildrer beastlord Khazrak One-Eye i en benhård guerillakrig mod Empires styrker.