Tools Up! Garden Party – Season Pass
Tools Up! Garden Party består af tre afsnit, hver med 15 unikke baner og en krævende boss, du skal besejre. Hvert DLC-afsnit bliver tilgængeligt som en del af væres Season Pass. Saml dit hold på op til 4 spillere og få sat skik på træhuset i dette vilde co-op! Vi er kommet udendørs nu, så du skal plante træer, vande blomster, slå græs og meget mere. Saml blade for færdiggjort arbejde og lås op for nye baner og skins. Der er mere end en måde at nå dine mål på, men kan du vinde kampen mod uret?