Tools Up! Garden Party - Episode 2: Tunnel Vision
Tools Up! Garden Party indeholder 3 afsnit, hver med 15 unikke baner og en krævende boss, som skal besejres. Hvert DLC-afsnit bliver tilgængeligt som en del af vores Sæsonkort. Pyh... det er varmt! Tools Up! Garden Party Episode 2: Tunnel Vision er tilbage, for at bringe dig i den rette feriestemning. Men glem alt om solbadning og kolde drikkevarer: der er nye haver som venter på, at du tager dig af dem. Nye modstandere venter på dig. Sig goddag til muldvarpen! Han elsker at grave under jorden og ødelægge din have. Gør dig klar til lidt oprydning! Vil du gerne kunne arbejde hurtigere? Det kan du nu! Med helt nye måder at transportere ting (og venner) på gennem rør og lavestrømme (ja, lava!). I denne DLC får du 15 helt nye baner, værktøjer og spilmekanik! Spil alene eller med op til tre venner!