Tool Upgrade & New Interior Designs Pack
Lev dit landbrugsliv fuldt ud! Personliggør dit hus indvendigt med 3 nye fabelagtige designtemaer! Mix og match dem lige efter din smag! Du vil også kunne opgradere din hakke, vandkande, hammer, økse, segl, fiskestang og spidshakke et ekstra niveau, hvilket gør det nemt at dyrke afgrøder, fiske og foretage minedrift!