Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft
Lara Croft er tilbage! Oplev Lara Crofts oprindelige eventyr, genskabt på troværdig vis Spil de tre originale Tomb Raider-eventyr: Spil for første gang den samlede oplevelse med alle udvidelser og alle de hemmelige niveauer på moderne platforme i denne definitive samling. Inkluderede spiltitler Tomb Raider I + Unfinished Business Tomb Raider II + Golden Mask Tomb Raider III + The Lost Artifact Løs antikke mysterier: Find skatte fra den antikke verden ved at opklare mysterier og løse gåder, som tiden har taget fra os. Et globetrotter-eventyr: Tag med Lara Croft rundt i hele verden og bekæmp dødsensfarlige fjender og farlige myter. Genskabt med kærlighed: Oplev klassikerne med forbedret grafik, og med mulighed for at vende tilbage til det originale polygon-look til enhver tid.