Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy
Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy er den komplette udgave af de prisvindende Tomb Raider-forhistoriespil. Denne samling indeholder alt Definitive Edition-indhold fra de kritikerroste forhistoriespil –Tomb Raider: Definitive Edition, Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration og Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition. Følg Lara på en rejse, som kommer til at definere hende, med start i Tomb Raider, hvor hun er fanget på den skjulte ø Yamatai ud for Japans kyst, via den barske sibiriske tundra, der gemmer på en udødelig hemmelighed i Rise of the Tomb Raider, og endelig til Perus bjerge, hvor hun skal afdække en destruktiv kraft i Shadow of the Tomb Raider. Med alt Definitive Edition-indhold fra spillene leverer denne trilogi masser af timer med udforskning, udfordrende gåder og overlevelseskamp med Lara, mens hun udvikler sig til den Tomb Raider, hun var forudbestemt til at blive.