Tom Clancy’s The Division 2 Ultimate Edition
Slut dig til The Division 2, en elitegruppe af civile agenter, der skal redde et land på randen af kollaps, imens du udforsker en åben, dynamisk og fjendtlig verden i Washington D.C. I Warlords of New York-udvidelsen skal du jagte din nemesis, Aaron Keener, en vildfaren tidligere Division-agent, der har taget kontrollen over New York. TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 ULTIMATE EDITION INDEHOLDER: - Grundspillet og Warlords of New York-udvidelsen. - Et niveau 30-boost. - Øjeblikkelig oplåsning af alle seks (6) slutspils-specialiseringer. - Otte (8) eksklusive missioner. - Battleworn Secret Service-pakken. - First Responder-pakken. - Elite Agent-pakken. - En (1) eksklusiv emote og outfit. NÆSTE GENERATION AF KONSOLKOMPATIBILITET Spil med 60 FPS og op til 4K-opløsning på kompatible af konsoller uden yderligere omkostninger.