Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Pulse Bushido-Sæt
Pulses Bushido-sæt er ude nu. Lås op for det eksklusive Cherry Drift-udseende til UMP45, Kabuki Somen Headgear og Uzu Charm til Pulse.